آره یـا نه؟!

































ღ♂بےا تۅ ےﮧ כּف๛ے تازﮧ ڪכּ♀ ღ

☺وِبلــاگــی شیـــکـ وَ پُُر از مطلبـ~☺

واســـه مـن کـه 1000بـار اتفـاق افتـاده!!! 

واسـه شمــا چــــــــــــــــــــی؟

 

 



نظرات شما عزیزان:

کیمی
ساعت21:55---1 دی 1392
من که100000000000000000000000 بار مثلا الان که هفتم هستم همش از رو دستبغل دستی و جلویی این ها کپی میکنم
پاسخ:خخخخخخ....آفرین باریکلا بههه تووووووو


akshan
ساعت14:32---21 آبان 1392
اره چه طوره مگه چرا میپرسی ناقلا نکنه میخوای زنم شی من پول ندارم واست ایفون بخرما

شوخی کردم اره گلم دوم دبیسرتانم چه طور مگه؟
پاسخ:هیچی همینجوری پرسیدم...آخه دیدم خعلی اشتباهه تایپی داری خواستم بدونم اول ابتداییو گذروندی یا نع؟:)))) هههههه


aksahan
ساعت23:18---20 آبان 1392
اه لعنتی یادم نیار دیگه فردا 14صفحه مشق به دلیل گیر اوردن معلم در وسط کلاس دارم



لامصب خودشوم خندید بعدش گفت کل فصی 2 زیست رو بنویسو بیار من بدبخت فکر کردم شوخی میکنه دیدم نه خیلی هم جدی میکنه

پدسوخته 1 هفته وقت داد فردا اکشمو در میاران

ببینم کادویی چیزی فردا میتونم براش ببرم از دلش در بیارم (صرفا جهت چاپلوسی)
پاسخ:خخخخخ...کاملاً حقته،تا توباشی که دیگه معلمو گیرنیآری،چون بعدش گیرت میآره پدرتو در میاره! آره باکادو خوب خـ---ر میشن،فقط اگه سکه مکه ای،پولی چیزی ببری بهتره:)) بد یه سوال؟؟!دوم دبیرستانی؟؟؟!!!


mahdi
ساعت18:38---30 شهريور 1392
چجورم!!!!!!!
پاسخ:ئهههههههه؟؟؟ خوبه پس جمعيتمون داره زياد ميشه!!!خخخخخ


BaRaN
ساعت23:15---29 شهريور 1392
اوکی گلم

BaRaN
ساعت23:05---29 شهريور 1392
حال میکنی حس شیشم رو ؟؟؟؟؟


تو الان چیکار مگه داری میکنی که نه میتونی یاهو بیای نه چت ؟ البته فوضولی نباشه هاااا
پاسخ:دارم با رنجه بسیار به تووو جواااب میدم:)))
وووووووو خعلی کارهای دیگر:|

شوووخیدمــــــــــــا خخخ


BaRaN
ساعت22:57---29 شهريور 1392
الانم حتما کار داریو نمیتونی بیای درست ؟؟؟؟؟؟
پاسخ:بعله درسته:))


BaRaN
ساعت22:46---29 شهريور 1392
باووو اعتماد به سقف

راستی قرار بود تو چت بیای نه ؟؟؟؟؟؟
پاسخ:آره ولی نیووومــــــــدم خخخخخخ


BaRaN
ساعت22:35---29 شهريور 1392
ئههه نباوووو

راستی میخواستم اعتماد به سقفمو بهت بدم که دیدم خودت بیشترراز من داری خخخخخخخخخخ
پاسخ:خخخ..آره من خوودمم خعلی چیزا دارم فقط رو نکرده بـوودم:))


BaRaN
ساعت22:31---29 شهريور 1392
اوهوووو یعنی واقعا کسی پیدا میشه عین من این صفتا رو داشته باشه ؟؟؟

آهان راستی باحالی یادم رفت اونو میخوای ؟؟؟؟؟؟
پاسخ:نـع باو من خودم کلی از توو باحالتـرم خخخخ


BaRaN
ساعت22:25---29 شهريور 1392
باشه چون آجیمی بهت میدم حالا چی میخوای ؟؟؟؟

خوش اندامی رو که نمیدم مال خودمه

قیافه خوشمل و جذابی رو هم نمیدم اونم ماله خودمه

بعد دیگه مرهبونیم رو هم دوس دارم به کسی نمیدمش

نویسندگیم رو میخوایی ؟ نه نه اون رو هم نمیدم چون بعدن به دردم میخوره

خرخونیم که نمیتونیم بدیم

بعد یکی از صفتای خوبم اینه که پرسپولیسی هستم که اونم نمیتونم بدم

من خلاقم هستم که اونم نمیتونم بدم

بعد دیگه چی میمونه ؟؟؟؟؟؟

بعد من راستگو راستگو راستگو هم هستم که این یکیو واقعا نمیتونم بدم

خب حالا بگو ببینم چی میخوای ؟
پاسخ:اَی ادمه زرنگــــــــــــــــــ،خعلی باحالی!! اصن میخوای هیچی ندی ؟!اونجوری راحتریـا خخخخ من سعی میکنم خودم این صفاتو بدست بیارم هرچند خودمم این صفت هارو دارم!


BaRaN
ساعت16:50---29 شهريور 1392
خخخخ پشی فکریدی من همه صفتای خوب هسم
پاسخ:عجبــ آدمی هستی شماها همه ی صفتـای خووبوو داری که!!!یه ذرشوو به ما میدی؟؟!


BaRaN
ساعت13:33---28 شهريور 1392
نیلو پشی فکریدی ؟

ما خرخونا هممون همینجوری زرنگیم

خخخخخخخ


پاسخ:شمـــا تیزی،باهوشی،زرنگـــــــــی شمـــــــــا خووبی :))))


shakiba
ساعت0:40---28 شهريور 1392
are baw ta delet bkhad!!!!)
پاسخ:خـــــــوووبه پس هم دردیـم..هههه


یاسمن
ساعت22:48---27 شهريور 1392
من خودم دربیشترمواقع اینطوری بودم....


پاسخ:منم همینطوور اصن اون روز کوفتم میشد..خخخخخ


fatemeh
ساعت22:44---27 شهريور 1392
واااااااااااااااای نگووووووووووووو....

خصوصن ریاضی خیلی اینجوری میشه واسم...معلمشم که ترسناااااااااااااااااااااک....

هیچی دیگه خدا نصیب نکنه رنگ از رخسارم میپره اصن
پاسخ:ههههههههه...من بیشتر سره فیزیک و زبان اینجووری میشم


مهسا
ساعت15:06---27 شهريور 1392
عههههههه

میگم چرا واسه خر خونا اتفاق نمیافته

نگو اینام مارمولکن

ما هم حساب کار دسسمون اومد
پاسخ:ههههههههههه


BaRaN
ساعت14:58---27 شهريور 1392
من خودم خرخون خرخونام

خودمم تکلیفارو نیگا میکنم اما هیچوقت خودم نمینوشتم خخخخ

بعدش یه روز که معلم خواست نیگا کنه دستشوییم میگرفت میرفتم پایین ماله منو نیگا نمیکرد خخخخخخخخ
پاسخ:خخخ....اَی آدمه زرنـــــــــــــــــــــــــــــــــگــ ،ههههه


مهسا
ساعت12:40---27 شهريور 1392
واسه خر خونا اتفاق نیوفتاده آجی
پاسخ:نه این واسه همه اتفاق میوفته،طبیعیه..هههه


روشنک
ساعت22:24---26 شهريور 1392
نگو که منم 1000 دفعه این جوری شدم.








آپم خوشحال میشم به من سر بزنی
پاسخ:هههههه.....واسه کی اتفاق نیوفتاده!!؟؟ خخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ سه شنبه 26 شهريور 1392سـاعت 21:38 نويسنده ÑίĻØⓞ| |

MiSs-ROYA